Haaa, Selama 6month aku menunggunye, Menjadi stalkenye Akhirnye Kami Bersama.
Insyallah aku akan jaga RELATION yang betul-betul aku sayang kan nie.
Paling aku tak boleh lupa , Betapa seronoknye suatu malam , 08JULAI11'
malam tu kami pergi cinema , then aku dalam cinema uh punyaa lahh fikir cam ne and 
bila laa nak bagi dea punya present besday dea , Then 12.00 09julai11' 
Tepat aku ajak dea kuar je teros , sebab cerita tu pon tak best bagi kitaorang , 
Then dalam kereta nasib laa dea cam nak relax jap, aku pon dengan senyap2
amek hadiah dari belakang seat dea , puas aku sorok time uh nasib laa dea ta nampak tahu . 
Akhir nye aku amek then tepat kol 12.20 aku amek Teddy Bear then say Happy Besday 
AMAN ! ♥ Aww Betapa seronok nye dea aku tengokk , Woahhh . Time uh series aku 
akhirnye buat dia happy hari jadi dia . Paling Sukaa Woahh dea KISS  dahi aku , alahai 
sweet nyeee . Fuhhh Aku pon turut walaopon hari itu hari paling bermakna bagi dia . 1 Hari
aku melayan karenah, dan buat dea tersenyum dan 09Julai11' aku pergi cameron highland ,
TIME kat sana sumpah, Happy sangat-sangat . Sweetnye hay dia nie . Aku btul2 terkejut 
cara dia layan aku betul-betul macam aku puteri ohh , Hmm muka aku memang senyum 
and happy dea jee , Time nak balek kami lepak makan kat kedai itu , then akhir nye dia 
mintak COUPLE FUhh . sumpahh aku nak je menjerit kat situ dan Wahhh tak tahu nak 
cakap cam ne la kann. Aman so sweet to mee , Thank You dear :) akhir nye esok nye aku 
demam fuhh punyaaa laahh dea risau kan aku , dia jaga aku . Aman I really love you 
sayang, Hope alway saya dapat jaga awakk sayang . sayanggg kat diaa gilaa tak terucap laa 
aku . Sebab AMAN laki laen dari yang laen ! Fullstop*
 ILOVEYOU Aman 

No comments:

Post a Comment